onsdag, februari 11, 2009

sidekick: killing bunny

Sälen var perfekt get away! är grymt pepp på att åka i påsk med
ettårsdan firades med nog världens godaste mat o en flaska rött
för att inte tala om efterätten i nån slags tapas form, Yummmmie
hemma igen och vardagen suger.. allvarligt igår pissade jag på
bokstavligen på vardagen. Tillochmed Selma deppade..
så desperat att jag börjat kolla på lite utbildningar? va hände
blir inte bättre av denhär självmordsboken vi köpte....... haha
neevars köpte en as rolig bok om typ 100 sätt för kaniner att
ta livet av sig! bara i bilder som exempelvis sticka huvudet
genom dvdn och sen trycka på insert knappen! eh okej bättre live
men idag ska väl vardagen ändå gå upp en level och började
dan med pannkakor och sen kommer Anna så ska vi ha hårdag
jag ska stå för cuttandet och färgning! de finns en ganska stor risk
att jag klipper av allt i brist på att jag är trött på allt annat så
är ju förändring min stora get away! usch blir till o med trött på mig
lägg mig i rosten o tryck ner föfan!
(observera att min självdestruktiva sida är bara ironiskt tillfällig)

vi funderar på en ny laptop och sälja denhär acern.. vi är nog totalt
oense då mac vill ha en avancerad och jag vill mest ha en söt!
dock tror jag han kommer vinna batteln och jag får nöja mig
med att investera i dendär HelloKitty musen jag hitta på tradera
bara ett bet på 60kr + frakt nu

en snäppet vassare blogg:
www.djungeltrumman.se/Kitty

Inga kommentarer: