onsdag, februari 25, 2009

orange mango















vi har såååå bokat en weekend till sälen i påsk!
(därav våran "jocke-electro" pepp bild)
ska snart ner o ta en fika med ärtan, behöver verkligen
komma ifrån min förkylnings dvala här i soffan med
en snarkande hund! woo jag ska fira min lönespec.
med nått extra chokladigt... passa på innan den krymper
till extra tunn efter räkningar och tatuering och
sparande nu både till usa och sälen! vi bytte riktigt coola
ideér igår jag och tattuerarn och jag tror han kan få den
precis som jag vill ha den, ska nog lägga till en riktigt old school
fjäril så den inte blir så manlig, kommer ju verkligen vara i
blickfånget.. men heeey säger hon som satte en piercing mellan
boobsen! åå pusss, färgar mitt hår och fick just röd färg
på den vita mattan... im dead


har jag sagt att jag har världens bästa sambo?
säger de igen, utan honom spelar rocken ingen roll
på fredag ska vi på choklad o vinprovning .. wii

Inga kommentarer: