torsdag, februari 19, 2009

Pussrååå!

dagens pepp att macke glömt sin ipod hemma
han gör de riktigt ofta och de är lyx för mig då
jag fortfarande suktar efter den oranga nanon..

Romme var hel skönt! Då jag trodde att de skulle
vara lite a la kisabacken så var de 30 glidiga backar
jag sov hela vägen dit. hela vägen hem och somnade 21.15
kännde mig som jag nått toppen av social till karlarna!
jag har utvecklat en försmak till ännu en sälen vecka
om budgeten tar mig så långt. Fortsätter med familjehäng o
Gårdagen tillbringades med simhallen och bio med
Bedtime stories! 4 av 5 totast och grabbsen älskade den


Tackade ja till mitt nya jobb igår!
förstår att folk inte orkar hänga med i svängarna och
banne mig inte jag heller! men nu ska jag hitta mig
en fast punkt som assistent på funktionshindrat dagis!
3årig kille med downs syndrom och jag är happygogo
att jag får denhär chansen! men som sagt kvar inom kommun
och fotfarande kvar på avlösarservicen bara att jag förmodligen
slutar på Kortids de vill säga natten! Weeeeho!
blir desto tuffare att säga upp sig nästa vecka och tusen möten

nejnu ska jag o elin göra soppa! weei jag är fattig!

Inga kommentarer: