tisdag, februari 03, 2009

Onsdag-söndag

har bara legat o göttat mig i soffan med selma
hennes favorit är och ligga sked, de peppar vi! haha
är jätte jätte jätte trött, känner att jag kommer
va ganska sämst sovande sällskap i bilen imorgon
YES för imorgon eller aa fan de är ju idag drar
vi till sälen, my baby and I ! Hur bra som helst
ska bara genomleva natten på jobbet, quadrapop
på mobilen går på högvarv...

Funderat grymt länge på ett namnsmycke a la carrie
lite blingit sådär och hittade de äntligen. Ska nog skriva
marcus och ge mig själv de på alla hjärtans dag, haha
självisk? neej men då bär jag ju med han närmast hjärtat
hela tiden och de blir en great punchline!
frågan är guld eller silver? m925.se
grymt sugen på fresh kläder mää, jag gillar tjallamalla
unga designers till ett ganska grymt pressat pris
tjallamalla.com

Inga kommentarer: