måndag, februari 16, 2009

lucky number ME

jag anser mig som en varelse med enorm tur! ENORM!
I lördags var de verkligen pest bara tanken på att gå till
jobbet när vi hade haft världens mysigaste eftermiddag
kl 19.00 ringer jobbet och säger att de var tomt på barn
och att de var fine att jag hade hemmajour. så kvällen blev
att bädda upp framför hyrfilm och crepes..kladdkaka..vin
yummie som de låter! Mimmsan fyllde ju år så var världens
bästa moster där som berätta att dom skulle till Romme imorgon
och att de fanns en ledig plats i bilen! Hell yeah, så nu har
jag lyckats locka med mig mac och mathias för en bonusdag
när dom ändå planerat att åka, så ska jag glida lite med kusinerna
låter som de kommer bli en ganska grym vecka då de blir
simon&casper dag på onsdag sen med simhallen & bio
haha selma har defenitivt fått sig ett nytt smeknamn!
vi gick förbi dagiset mittemot då en unge kommer
fram och frågar va hunden heter..
-selma
-jaha de fick vi på dagis förra veckan!
(jag ser ut som största frågetecknet)
-hejdå semlan!

Inga kommentarer: