söndag, februari 22, 2009

warioland

här ligger man o smuttar på lite sodastream orange/mango
och vi är som vanligt sämst så macke fick öppna sin
födelsedags present en vecka innan! wii han blev överlycklig
så nu bubblar han vatten för fullt! den va fresh med ny design
i vitt och krom. friday blev middag som slutade i plump-spel
och utgång med pingis dans och lite-för-många-drinks-nån!
men det var bästkväll, påtal om annat så är det alltid ett kackel om
att man inte ses osv. men sen hänger det alltid i en tråd, nää de
dissar vi, tråkigt med vänner som aldrig bjuder med osen whina
om att inte bli inkluderade! förkylda klubben hade sedan lördag
utan att låta som 75år så bestod våran hemma kväll igår
i brist på annat att zappa över till melodifestivalen
vad har hänt? röstning efter röstning och de tog aldrig slut
sjunga på grekiska? peppa en final och lite spänning
såg SevenPounds verkligen 5 av 5 toast, will smith har
kvalificerat sig in på listan över potentiella män i min
garderob!! tattoo tid dåårååå, jag kan nog inte vara mer
adrenalin-pepp! 3mars och tripp till västervik, den blir ju
rätt stor.. mama is gonna be maad! deär nästan exakt ett år
sen jag gaddade mig sist.. eller nej i april förra året var de nog!
bzzzbzzzzzzzzbzzzz, vilket sound! hoppas mitt support följer med


nej va ska jag göra? kanske dra mig ner till stan och vara
exemplarisk flickvän, köpa semlor och fika på carlings! taget
PUSS

Inga kommentarer: