fredag, april 24, 2009

convention!

känner att min blogg kommer domineras av
kimpim bilder närmaste tiden men jag är totalt såld!
vi åkte ut till landet igår och badade, haha hans lycka
var total! skulle skjutsat hem han efter de men vi stal
han tills idag istället så vi har haft en hel mys dag
vid stångån och nu på eftermiddan bara glassat på ballen
tack gode gud för ballen, annars skulle lägenhetsliv va sämst!
har kollat på massa hundshoppar på nätet, han kommer
bli galet bortskämd! med tanke på att jag fick dubbel lön denhär
månaden, hur gött är inte de.. får den dock inte förens torsdag
så får leva lite pissigt på låne pengar av baby sålänge
imorgon åker vi på sv. tatueringsmässan men blir nog ingen
gadd i år.. eller ? ska iallfall ta ut pengar till lite schyssta prylar
jag förtsätter förövrigt i min klantiga anda, min cykelnyckel har
ju varit borta ett bra tag så då kom äntligen pappa för att klippa
upp låset.. så när vi cutat den så ska vi bara dra åt en skruv så
jag springer upp o hämtar verktygslådan.. va ligger där i?
jo den jävla cykelnyckeln! haha allvarligt vad är oddsen ?
nu vill jag bara ha hem min karl så jag kan skämma bort
han i pussar och goodie mat! thank god its friday















Inga kommentarer: