tisdag, april 07, 2009

walking on sunshine!


galet fint väder och jag packar vinterkläderna, nice
de kom raket fort men imorgon åker vi ju faktiskt
till sälen! väderprognosen visar mulet men jag peppar
att dom som oftast har fel och att solen verkligen gasar
och man blir svart på en kvart ! ska vara sådär grymt
social i bilen och sova eftersom jag jobbar natten nu
men de får han ta min karl. måste fixa lite pepp-skivor
ska ta en riktigt långpromenad med selma, jag måste
jobba lite på stegen, haha är enormt bra på att glömma
den förbannade stegräknarn! någon överaktiv som
har lust att ta över?

Puss på helgen!

de är ingen bra årstid för mig egentligen
för nu är de hundar överallt, fick svar på ett mail
om en underbar svart Golden/rottis.. tyckte jag lät
kärleksfull och de skulle vara ett perfekt hem för
honom! de gjorde ju inte saken bättre
jag kollar verkligen blocket varje dagnu , dock
delas ju inte intresset här i "familjen"
några bra övertalningstips?

Inga kommentarer: