onsdag, april 22, 2009

de snurrar i min skalle


dehär är då kimpim! han är en sån charmör
vi ska hämta han idag igen så stannar han tills imorgon!
de känns bra att liksom"skola" in han hos oss så han verkligen
trivs.. men det verkar som de ME HAPPY !
puss på anna som hjälper mig när min karl är i stockholmo !!
haha skönt med lite happy fan vilka oturs dagar jag har haft
har ju haft ett gnagt samvete för säga hejdå till selma men
de är nästan en liten lättnad när jag fått de från mina axlar
so to say!
men man saknar ju säkert små egenheter.. haha jag och linnéa var
extremt bra att komma på grejer vi inte skulle sakna dock ..fy
tappade plånboken i måndags, alla kort! blää har inga pengar alls
men jag får väl pallra min söta lilla stjärt till banken med passet
där jag efterliknar bruden i the ring och ta ut de hederliga sättet
grejen var att dagen innan tappade jag mackes körkort och icakort
jag har väl klant skrivet i pannan egentligen. på lördag ska vi iallfall
på tattomässan en sväng, ingen gadd iår dock! tror jag ;)

Inga kommentarer: