torsdag, april 16, 2009

m !

har som vanligt mina spännande nätter på jobbet
suttit o läst massa bloggar av både okända och kända!
då får ens tillvaro här på blogspot att kännas ganska fjuttig
men jag maler på, i hopp om att de kommer något sjukt
spännande att skriva om! Jag följer en brud och hennes
tatuerande man som är i japan, dom ska nu på
Ghibli Museum, där är Miyazakis alla verk samlade!
wii alla favoriter som laputa, kickisexpress,totoro, nausicaa
om jag nån gång blir rik ska jag bjuda macke dit, hur cool vore
inte de på en skala? om ändå sverige kunde komma ikapp tiden!
köpte ju proco rosso häromveckan som vi bara somnat till
ska peppa den imorgon!

ae jag kan ju inte hålla mig, idag är dagen.. jag har ju mailat
på jag vet inte hur många hundar.. noll svar på dom senaste
så ringer de 2 stycken idag inom loppet av en 60min
så på lördag ska jag träfffa matilda och hennes flat coat retriver
kim som hon vill omplacera alt. fodervärd! (varav kim är det
mest ofantasifulla namn, men macke o jag spånar vidare om att
utveckla kim till nått annat som börjar på K för de är visst första
bokstaven som lyssnas till) det känns som ett ganska stort steg
i min lilla tillvaro men ett himla bra sådant! kommer sakna
selman såklart men de är något visst med en egen hund än en halv
(och nej marcus han kommer aldrig heta lennart eller håkan, why?)
onsdag-lyxade i räkmackor o bakad potatis o somnat till
"pans labyrint" så hade vi lite cleaning förmiddag idag
osen åkte ut till valla/gamlalkpg (tappar sin glans med åren)
vi fick praktiskt taget släpa runt selma då hon var tröttast efter
gårdagen i skogen! men de var mys, chokladboden var givet
jag tvivlar dock på att de är överdrivet mycket kvar när jag
kommer hem! ska slå till på årets första grill imorgon, 5 av 5

Inga kommentarer: