lördag, april 18, 2009

drabbats av lyckorus!

Nu har vi tagit hem kimmen på prov!
vilken underbar hund, de säger jag inte bara för
jag är blind av hur extremt söt han är. men vilken
lydnad och intelligent hund med världens charm
jag är totalt såld. Så nu är han hemma på prov så
hoppas allt kommer klicka under morgondagen
var verkligen stor buhu känsla att åka till jobbet
o lämna killarna hemma men dom ligger visst o
myser i soffan o har de skönt! han är visst lite vaktig
och blir nojjig av ljud från trapphuset men de är nog
en vanesak.. han är trots sin ålder pigg och busig
lite som hundarnas peter pan. jag längtar verkligen hem!
även om vi inte skulle få påökning nu så har jag världens
bästa pojkvän ! älskar dig och uppskattar verkligen att
du ställer upp så mycket för mig nu och alltid.

Inga kommentarer: