fredag, april 17, 2009

wonderwall med lite gnäll !!

grillning. nej det finns inget bättre än så
landet solen älsklingen .. och änglagård
skrämmande idylliskt men världsbäst
toppade de med att bege mig till jobbet
inte lika högt upp på rankingen! 3nätter
på rad har fått mig lite ur form.. men
imorgon blir det powersleep, då man inte
har en rastlös pojkvän som vill ha upp en!
bu men stackarn är sjuk, peppar peppar inte jag
(har gett han en smula hopp om att hunden
ska heta rowdy..mycket liten smula..)

fanfanfan jag räknade ut att jag jobbar midsommar
hur kan man ha oturen att få julafton-juldan-valborg
och nu midsommar på samma år?? skjut mig

mitt hår har avancerat till smalare dreads i bakhuvudet
är det dags att bita i sura äpplet o möta frisören?
jag skulle nog behöva halvera mitt slitage då.
kan bero på att jag lider av en konstant hår ångest.
ha ha, oh ja tar ett steg närmare ytlighet! Mac tycker
jag ska satsa på askblond till sommaren och de kanske
inte skulle skada att ljusa upp de hela! men nu blir det att
spara på de lite tills de verkligen är grääääslig utväxt
MUMS.. de känns väldigt ryskt eller polskt med utväxt
(fråga mig inte varför de förknippas med utväxt? men ja)

Inga kommentarer: