lördag, april 25, 2009

känner mig som en fotbollsfru!



Jag känner mig verkligen som en fotbollsfru, har mest lyxat hela
dan med mina inköp! haha Anna och jag tog en runda på ikano där
jag hitta allt dehär fina, de var lycka på hög nivå. Efter trötta fötter
satte jag mig i frisörstolen, de vart inte så mycket ljusare men ändå
lite jämnare slingor och kortare! Woho inga mer trassel dreads
men nu får de vila och solblekas är tanken, ett helt vårdande kit
och stylingprodukter blev de visst med så nu fan ska jag väl hålla
lite ordning på mitt trassel ett tag. En borste borde göra susen
min klocka är helt bling söt, väldigt ovant med klocka jag tror
nästintill jag bara ägt en enda klocka tidigare! ska väl kanske
få mig att komma i tid.. kan ju försöka åtminstone =)
skönt med lite färgklickar hemma hos oss nu bland alla tusen
medciner macke fick idag, peppaa frisk nu baby !!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

jävlar vad du bombar med inlägg :D i like! grymma grejer va alltihop iallafall, får ta en närme kik sen! avis på hasbandet :D

Sara. sa...

visst vetdu, nu har du fått text till dom också! YES de ska du vara jag är riktigt nöööjd =)