måndag, april 13, 2009

Jordgubbar och prisoglass!

hur galet varmt är de inte? dock har jag inte så höga
förhoppningar jag tror sääkert vädret har en baktanke
att slå om några gånger till! men för att ta till vara på
de så åt karln och jag jordgubbar... spanska och sura
men bara tanken av svenska färska gubbar så slank
dom ner utmärkt med prisoglass-top notch!
Sälen var hur bra som helst, minus tomatohead fast
riktigt gott med färg dock så är halsen verkligen krit vit
åkningen var bra på förmiddan sen övergick de i slask
och puckelpistar men vad gör de när solen sken mitt i nyllet
och mojje i bakgrunden, cidern i handen och grillkorv i magen!
de jobbiga är att vi nu går o nynnar på pop pop pop popcornfirsyr
(jag inser nu hur mycket barnfamiljer de egentligen finns, puh!)

har en jobb-jobbig vecka men det är ändå rätt skönt, jag kan leva på
resan ett tag! väntar bara på att jag ska få reda på min semester så
vi kan boka resa till Side, woo woo vi har hittat ett mys hotell
barnfritt, haha inte för att vara sån men aja precis in till vattnet
och bara vi två, de blir inte bättre än så älskling
måste verkligen hylla macke, han orkar med mitt sämsta humör
jag är som en jävla pendel, men de behövs verkligen bara ett litet
peppande så är de spikrakt uppåt igen! kan inte nån ta patent
på något hormonutjämnande? (där har du ett yrke linnzan)
återkommer med massa glassiga kort imorgonkväll
för imorgon ska jag gosa hela dan med selman, saknad !!

1 kommentar:

Linnéa sa...

Haha, fan vad man nynnar på popcornfrisyr!