lördag, april 04, 2009

Friday dayoff!


Det är väl ändå värt att dokumenteras i foto
jag har ätit min första mazarin någonsin, glutenfri ofc
men jag är väl inte lyrisk direkt.. smaka mest lustigt!
vi har haft en ledig dag, just him and me! bäst var de
inhandlade en skiddress för 400, grön och svart fast
de är den tunnare modellen så mer som ett vindställ
men med 4 dagar kvar till sälen så var de dax.. hm vi
har inte ens skaffat bil upp än! men de löser sig alltid..
införskaffade påskägg också, fan de är min absoluta favorit
en tid på året då man SKA äta godis! macke var tönt
och vägrade ha påskgodis och köpte sitt eget o la i skål
såg min absoluta favorit film The bucket list! och efter de
somna gott till troja, älskar att vara slacker i soffan

my precious påskägg!

hej jag heter marcus och är extra seriös
hej jag heter sara och har numera en platt näsa
men vad spelar de för roll när man är perfekt ihop!

Inga kommentarer: