måndag, mars 02, 2009

får peppa med ett ros inlägg till hur bra denhär helgen
har varit ! I fredags bjöd pappa oss på Choklad och vinprovning
som visade sig vara choklad..vin och EROTIK, haha de tog
en skön vändning med var väldigt kul! I lördags fyllde min karl
23år och min hello kitty tårta bars in till toner av "en enkel tulipan"
sen åkte vi till norrköping och fynda lite kläder och åt buffé
jag färgade mitt hår ! svart svart svart, Im back :D
med undantag av två misslyckade slingor så är jag nöjd!
kvällen skulle spenderas själv med melodifestival då
herr-plötsligt-peppen slog in! Jag åkte bort till vickan på lite
förfest men jag var nog lite snäppet för nykter och satte mig på
sangria en stund med jesper och sällskap, cosmopolitan och bääst!
gick sen till platå och hitta guldsjälarna anna&jocke och min älskling
så de blev mojhitos och burgerking ! ohyes, jag behövde en sån kväll
mys söndag blev det och hade lite kalas för mackes familj och
sen gjorde vi farligt god mat med potatisgratäng o kött och Cafe de
paris! bästa såsen genom tiderna! för att sen åka till jobbet som
var skönt att va tillbaka efetr sjukan som aldrig tar slut..
jag har en del att dissa med hissningen överväger stort !
Jag tatuerar mig imorgon..shit de slog mig nu att de
verkligen är imorgon vickan och jag tar bettan och styr mot
västervik halv9 efter jag slutat jobbet 7.. haha jag kommer
somna under gaddningen :D de vore rätt skönt
to be continued ..

Inga kommentarer: