tisdag, mars 24, 2009

Solero and snow

jag trotsar att de är lite snö och sitter på balkongen med
en solero exotic(vi fyndade 5kr) spelar psp patapon2
och lite lily allen från vardagsrummet !
Har ju någon slags förebyggande stegmätar tävling på
jobbet, läste nyss att man ska gå 10.000 steg om dagen!!
haha jag gick 3000 för lite och jag gick två promenader
plus att jag traskade till jobbet också, vad begär dom av
någon extremt lat krake? ska sätta fast den på selma
hon har ju fyra ben så då kanske de dubblas, eller?
Jag är helt sjukt sunkig, mitt hår har kan jämnföras med bacon
men med jobb på jobb så har man ingen anledning, men nu
Äntligen ikväll är vi båda lediga och ta igen tid- massa mys!
Imorgon ska jag med Anna&Lina på yogi, i like it
jag bjuder på en favorit från lördags!

Inga kommentarer: