tisdag, mars 17, 2009

tattotid och bästa linnéa!

Komiskt nog gick internet sönder första dagen
själv, men teknisk som jag är så har jag beställt nytt
modem så jag får leva stenåldern tillochmed nästa
vecka då! (då jag inte som nu smyg surfar på jobbet)
Huxflux så fick jag en ny tid så på torsdag blir de lite
hastigt gaddning igen, bara de finns tåg biljetter kvar
nu imorgon! men det ska bli gött med lite färg på min
dam och sen överraska mac med.
fick förresten fylle samtal från min karl som var vilse
i tokyo och undra mig över vägen... hm jag antog att
han hade de bra! Min inneboende och jag har hyrt oss
3dåliga filmer och färgat håret.. dessutom dras vi
med ett stycke väldigt lat hund! mega skööönt med sällskap
nej nu blir de en prickig korv macka för mig :)
pösssss !

Inga kommentarer: