fredag, mars 27, 2009

free time, slacker me!

får passa på att hylla veckan lite, kontrast vädret
mellan kallt och strålande sol har väl gått i takt
med humöret! Men har iallafall glassat mig i solen
alla tillfällen jag fått, uteservering, balkong, hund-walk
Linnea och mor underhöll mig och avlöstes sedan av
danne och macke och grymt äcklig sallad med grön skinka?
samma dag hade jag dessutom en trevlans kväll
med anna på china(är det någon maträtt jag skulle kunna dö i,
skållad av eller nått så är de jordnötsås! my favorite thing)
sen tog vi en spontan bio, shopholic filmen men jag var
nog faktiskt på rätt humör för den så jag flumma med!
tog med min bakfulla karl på en långpromenad i solen
men det var misstag fick dra både han och selma runt
stångån.. blev sen bjuden på lunch på älskade Yogi
(vilket anna trodde var slang för yoghurt, hillarious) av
moster och syster som enbart babblade om sitt jobb på
banken, jag var måttligt road och mest upptagen med mitt
grillspett och tzatsiki runt hela munnen!
min fredag sen bestod bara av soffliggande och diverse
serier! eller jo jag köpte möbler till balkongen, ett fynd men
dock inte lika sugen att sätta ut dom i snöstorm, bjöd min
pappa på billig med god ikea lunch som tack för skjutsen!
shit lagad mat ? haha joo macke gjorde ett tappert försök
att avsluta en paj jag gjort, bara äggstanning med ost kvar...
de blev löst och ägget på nått sätt hade bara stelat till hälften
han hävdar dock starkt att pajen va inne i nästan 50minuter
hm ? love you for trying!
hoppas på sol o lagad mat nästa vecka, mindre gräl och mer love!

1 kommentar:

Linnéa sa...

nya tag nästa vecka, jag är på! :)