onsdag, mars 04, 2009

GADD !!

haha resan till min gaddning höll på att brist ut
i lite småpanik då vickan och jag stannar med gamla
bettan mitt i korsningen utanför resecentrum och
blockar alla filer... får putta oss in och bilen är stendöd
ringer desperat johan som tillslut får oss att
dra in choken.. haha och drar en stor suck "kvinnor"
haha men sen gick den som ett skott ner till västervik
och väl hos matte så sprang tiden i väg och jag lämnade
studion med en GALET snygg arm !!!! wiiiiiiiiwaaaaaa
Jag peppar den totalt och med lite ändringar på placeringen
och tog bort en ros så uppnådde vi nirvana. Nu ska vi
bara lägga till färgen eftersom.. stoooor blev den !
haha nu är jag ingen svärmorsdröm längre direkt
men macke är sötast och säger att jag är finast i världen i hans ögon
och de är ju summan av kardemuman :) jag levererar en
bild så fort svullnaden gått ner .. ballong arm justnu !
ni får nöja er med en bild på våran grymma hello kitty tårtaaaaa


Inga kommentarer: