lördag, mars 07, 2009

sunday smile

denhär natten på jobbet har nog varit hur låååång
som helst! tur man får några fylle-sms som undehåller
min babe har erbjudit sig att hämta mig 06.45!!
känner mig lite sadistisk som tar emot då de är
jätte nära hem... men hemvägen inhåller en lång
sträcka kyrkogård! heyho jag är en chicken
man skrämmer faktiskt upp sig själv extremt när
man jobbar natt, varenda ljud kan man inbilla sig
de mesta.. de blir inte bättre av att de är bara
deckare och skräckfilmer som visas efter klockan 23!
ååå imorgon är vi båda lediga, jag älskar dom dagarna!!
bara massa mys och nörda våra nya tvspel! sen på kvällen
blir de fika och bio "män som hatar kvinnor" med vickan!

denhär är rätt schysst till bra budget
eftersom min smygfetisch är de mesta tecknat
(dock halsbands kategorin rakblad&vapen?...hahaha)
www.kawaiidesign.se

Inga kommentarer: