lördag, mars 21, 2009

saturday night fever

gadden är klar!! jag är galet nöjd
blev massa färg blandningar och så lite stänk av vitt
firade lite med buffé på ghingis med brudarna! liten
besvikelse på efterätten men inte klaga, var på mozarella
med mamma kvällen innan och åt pasta! My favoriteee
Igår blev de en liten spontan utgång men trots jävligt
dåligt krog liv så var kvällen toppen! Skickade några
jävligt (idag ångestfyllda) fylle sms, jag är sämst och svaren
var om ännu sämre. men ändåå körde anna upp mig på
promenad vid halv10, världens göddigaste väder är de iallafall!
ikväll blir det ett par sköna bönor i min lya och bananen
kommer redan i eftermiddag så ska vi peppa o fixa
sen äta lite "ensamma-flickvänner"-middag! haha lät patetiskt
men de blir toppen! Fan denhär veckan har varit bra, fullbokad
nej chip nu måste jag gå, daaaansa daaaansa

Inga kommentarer: