fredag, mars 06, 2009

friday workout!

senaste dagarna har varit toppen!
Jag och Anna hade en heldag med stadsrunda
masjävlar,kycklingsallad och tvspel
vi träffade på en deprimerad skomakare som
när annas skor inte gick att laga gav oss ledsen blick
med sentimental röst kommentaren: -de är kört!
haha! det finns folk som har de värre
bestämde mig för att bjuda macke på bio och fika
eftersom jag ska jobba hela helgen så skönt med
lite tid för varandra! såg mammut.. hela filmen kliade
de i kroppen och det var 3 par i hela biosalongen och
vi satt på rad så klaustrofobin var ju redan given men
vi fastnade inte alls i filmen så när godispåsen va slut
så traskade vi faktiskt ut! men kvalitets tid 5 toast

idag är de ingen hund och jag ska faktiskt ro hem ett
träningskort och träningskläder! jag vill bara komma
i lite feel good form och eftersom man inte förbränner
ett skit när man jobbar natt så ska man väl hjälpa kroppen
på traven lite.. trodde aldrig denhär dan skulle komma!
själva kortet är ju inte så dyrt men skor-byxor-tröja-bh
you name it är tokiga priser på! jaja hey worldclass

min chef ringde äntligen upp eller nej jag fick jaga henne
men yes på tisdag så är det nattmöte och sen ska vi
försöka hitta lite tid så jag får förbereda mitt tal !

Inga kommentarer: