onsdag, mars 18, 2009

Torsdaaag klingar fint!

efter att ha sovit 3 timmar på 48 känner jag mig måttligt
pepp att stega ner till tåget nu efter andra natten på jobbet!
meeeeeeeen va gör man icke för lite färg på armen
har verkligen haft massa för mig denhär veckan igår var de
nästintill stressigt, haha milde de är inte ofta jag stressar!
hund-jobb-hämtapaket-pmöte-middag med mamma-jobb
och nu är de slut med jobb tills på söndag så freetime with amigos!
känner mig sämst som knappt varit hemma med min inneboende
ikväll blir det pizza och en av våra (verkar urdåliga) chick-flicks
har varit sämst som ställt in två dejter med anna, men hoppas
på fääst i helgen! I neeed it... och att de är lika grymt väder
för min nya jacka vill ut o luftas! eller tröja vad de nu är


saknar han verkligen bajs mycket! hans mobil är ju självklart
död men peppar bara att dagarna går så jävla fort så snart...
och att jag ska få en fet souvenir! haha, girig! I love you


Inga kommentarer: