söndag, mars 15, 2009

slumdog millionare

underhållande sunday!
johan kom hit och utförde lite housewife tjänster
först fick jag pannkakor stekta och sen gav vi
oss på plantering av blommor så nu är de hemtrevligast
här i min lilla boning, han var världsklass sällskap tätt
följt av the hills som plågade oss dagen igenom!
kvällen så fick jag lite vardagslyx och jag blev bjuden
på bio, Slumdog millionare.. bra vänner och bra film
kom hem och insåg att jag glömt låsa dörren....
inte lite nojjig, haha sprang runt o låtsades prata i
telefon samtidgt som jag kolla igenom alla rum som
en tok! jag är nog mest kyckling i världen
imorgon kommer min hyresgäst och det ska bli massa
skönt, de är redan tomt att sova själv!
Fick just reda på bomben... Kings of leon kommer till hultan
åå skjut mig de måste jag se!!

unnade mig att shoppa två cheapmonday
oversize t-shirtar förut.. till mycket stor tröst
nej godnatt! PussTokyoLove

Inga kommentarer: